Isnin, April 12, 2010

titisan air mata di ktm rawanggggg

perghhhhh tajuk sayu ja.... tapi memang sayu pun.... alkisah cerita ini bukan rekaan atau bersama mu ni memang cita betul.... cita ni berlaku pada kawan aku perghhh sedih nak cita.... nak baca kena buka lagu kertas band 'kekasih yang tak dianggap' baru feel... kawan aku ikut la awek dia ke kl nak teman awek dan kawan2 awek dia... laki ada pompuan ada biasa la budak2 kolej keluar shoping... nak dipendekkan cerita mamat kawan aku ni pun lepak2 la ngan member awek dia nak tunjuk ramah la konon sekali terkena beb.... member awek dia cakap 'sepupu awak baik la ngn awak' perghhh terkejut beruk member aku ni... bila masa plak dia ada sepupu ikut p kl sekali... skali awek dia dah kelontong semua member dia cakap mamat ni sepupu dia perghhh ternganga kawan aku ni pastu awek dia ckap lagi kat member dia supaya jangn pecaya cakap mamat tu mamat tu bukan betul sgt.... mak aih cover baik punya.... pastu depan mata awek dia dok mesra2 ngn kawan laki awek dia.... mamat ni boleh plak cover untk jaga maruah awek dia cakap ' ha kami memang sepupu....' mak aih tabah gila mamat ni dah la awek x mengaku balak awek pulak wat onar depan mata... mamat ni boleh senyum ja..... tp hati manusia sekeras mana.... sampai kat ktm rawang mamat ni dah xtahan dia menagis depan aku macam org mati bini 2.... aku pun heran tadi relax sempoi ja tiba2 teriak sakan.... dia cakap dia dah letih berlakon untuk jaga maruah awek dia depan kawan2 awek dia..... perghhh sayu giler hati aku rock2 aku ni... apa2 pun lu pikr la sendiri apa lu rasa tentang mamat 2......

2 ulasan:

  1. Mmg tabah/sabar btol hati laki tu.. klau aku xtahu lar.. mgkin aku blah begitu shj d dpan awek tu bersama kawan2nya.. memang bu**t betul la awek mcm tu..

    BalasPadam
  2. siot nye betine...! meh sni jumpe ira...! kasi mkn ksut saiz 6..!

    BalasPadam