Selasa, April 06, 2010

makanan ketika boringgggg

aku bangun pagi ni tengok guan dah blah p kolej aku pun macam biasa la masuk la ofic aku buka pc buka facebook... tengah sedap2 dengar dangdut perut plak wat lagu dangdut... aku pun apa lagi korek la tabung nak p beli apa yang patut.. tengok2 duit ada la 2 ringgit huh nak beli nasi apa boh minyak pun x lepas apa lagi aku pun mengeluarkan idea yang agak bernas untuk perut aku... aku start moto p beli fishball kat kedai runcit yang murah punya 1.80 kupang... balik panaskan air letak fish ball ngan magi ho liou mee udang fuh wangi... menyelerakan... duit bukan sempit tapi malas nak jolok duit kalu jolok mesti habis kan2 so sebabkan kemalasan memuncak aku pun wat la tindakkan drastik makan magi fuh selamat duit selamat perut selamat minyak aku hahahaha korang cubala makan magi ngan fish ball sedap beb.... biasa la bro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan